6.2 Litre hacimli V8 motoru ile Yeni Jeep Grand Cherokee Trachawk 707 HP güç üreterek sürücüleri büyülemeyi başarıyor. Meydan okuyan bir motor gücüne sahip Cherokee 0 ile 100 km arasını 3.5 saniyede tamamlaması ile tüm dikkatlerini üstüne çekmeyi başardı.
Frenleme mesafesi ise oldukça iyi olup 96-0 km/s frenleme mesafesi ise 34.7 metre olarak ölçüldü. Güçlü motor gücüne sahip olan Yeni Jeep Grand Cherokee Trachawk ön kaputunun altında adete bir canavar besliyor. 707 HP güç üreten motoru 875 Nm tork üretmektedir. Maksimum hız olarak 290 km görürken 100 km hızlanma başarısı kadar 186 km de 12 saniyede yükselmektedir. Bu heybetli canavarı dizginleyen en iyi fren sistemi olan Brembo imzalı fren sistemi bulunmaktadır.
Hızlı Menü
Motoru Kadar Tasarımda Büyüleyici
Şişkin olan motor kaputunu, ön ızgara sistemi ve şahane bir farları ile Grand Cherokee Trackhawk göz kamaştırıyor. Arka tampon ve aracın arkası bir harika ötesi tasarlanırken adeta kaputunun altındaki motor gücünü yansıtıyor. Çift egzoz çıkışı ve titanyum yazıları ile markayı o kadar iyi bir şekilde temsil ediyor ki buradan da heybeti belli olmaktadır.
Araçtaki yakıt tüketimi düşünülerek ayrıca hem hızlanma hem de daha hafif olması için 5.4 kg daha hafifletilmiş jantları ise 20 inç olup 295/45ZR20 lastik ölçülerini kullanıyor. 6.2 Litre hacimli V8 silindirli motor kullanılmakta olup bunu aynı şekilde 8 kademi olarak tam otomatik şanzıman desteklemektedir. Kaymayı önleyen arka difrensiyeli ile motorun gücünü 4 tekerliğe de vermeyi sağlıyor. Çok ileri teknolojiler ile donatılan en teknolojik SUV yüksek basıncı ayarlayan elektronik baypass sistemi ile motorunun gücünü her yere aynı vermeyi sağlıyor.
5 Farklı Sürüş Deneyimi
Yeni Jeep Grand Cherokee Trachawk 5 farklı sürüş deneyimi sunarken ayrıca kullanıcıların kendilerine göre istedikleri sürücü deneyimlerini oluşturmalarına da izin veriyor. Bu sayede tüm aracın yönetmesi onları ait olup istediği gibi aracı yönetebiliyorlar. Sürüş modülleri genel olarak dört tekerliğin çekim gücünün ayarlanması, şanzıman, süspansiyon ve direksiyon konusunda iyileştirmeler yapıyor.
Auto modundan güç daha çok arka tekerlere aktarırken Sport modunda ise şanzıman daha aktif hale gelerek geçişler daha dinamik oluyor. Auto, Sport, Track, Snow ve Tow olarak 5 adet farklı sürüş deneyimi sunarak istedikleri sürüş modunu seçmek kullanıcılara bırakılıyor. Yeni Jeep Grand Cherokee Trachawk diğer modellerine göre 2,5 cm daha yere basık olmakta olup ön ve arkada birbirinden bağımsız süspansiyonlar olmakta olup çok kollu ve alüminyum alaşım kullanarak sürücülere daha iyi deneyim sunuyor.