Yapı Kredi Müşteri Hizmetlerine Direk Bağlanma

0

Kullanıcılarına güvenli ve hızlı bankacılık hizmeti veren Yapı Kredi Bankası müşteri hizmetleri zamandan tasarruf etmeyi sağlar. Bu hizmet sayesinde telefon olan her yer kullanıcılar için bir banka şubesi haline dönüşür. Müşteri hizmetlerine özel kullanıcılara işlemlerde fiyat avantajları da sunulmaktadır. Fırsatlardan yararlanmak için ülkenin her yerinden 444 0 444 ya da 0850 222 0 444 numarası aranarak müşteri temsilcisi ile iletişim kurulabilir. Aramalar bütün operatörler üzerinden gerçekleştirilebilir.

Yapı Kredi Bankası müşteri hizmetlerinden daha hızlı işlem yapabilmek için kullanıcılara beni tanı özelliği sunulmaktadır. Bu özelliğe göre istenilen bir cep telefonu numarası beni tanı numarası olarak kaydedilebilir. Bu işlem sayesinde müşteri hizmetleri her arandığında arayan kişi kendini tanıtmak zorunda kalmaz ve doğrudan yapacağı işleme geçebilir. Böylece Yapı Kredi Bankası kullanıcılarına ayrıcalıklı bankacılık hizmeti vermiş olmaktadır.

Yapı Kredi Bankası Akıllı Müşteri İletişim Merkezi

Yapı Kredi Bankası tarafından kullanılan akıllı müşteri iletişim merkezi kullanıcıların hangi işlemi yapacağını bilerek doğrudan ilgili işleme yönlendirme yapmaktadır. Böylece arama yapıldığında sesli yanıt sistemini tamamen dinlemeye gerek kalmayacak ve zaman tasarrufu sağlanacaktır. Örneğin kullanıcının internet bankacılığı için kullandığı şifrede bloke varsa bu müşteri hizmetleri tarafından anlaşılır ve kullanıcı doğrudan ilgili menüye yönlendirilir.

Müşteri hizmetleri üzerinden temsilciye direk bağlanmak ve işlemleri daha kolay yapmak için tek şifre kullanılabilir. Bu şifre müşteri iletişim merkezi, bankanın internet şubesi ya da mobil şubeden alınabilir. Böylece iletişim süresi daha kısa olacaktır.

Yapı Kredi Müşteri İletişim Merkezi

Yapı Kredi bankası müşteri iletişim merkezi için sesli yanıt sistemi özelliği mevcuttur. Bu sistem sayesinde herhangi bir tuşlama yapmaya gerek kalmadan kullanıcılar işlemlerini sesli olarak ifade ederler ve ilgili menüye yönlendirilirler. Bu hizmetten yararlanabilmek için öncelikle 0850 222 0 444 ya da 444 0 444 numarası aranır ve ardından sırasıyla 2, 2 ve 3 tuşlaması yapılır. Bu işlemle birlikte yapılacak işlemler sesli komutlar haline dönüştürülür ve böylece bir sonraki aramalarda işlem süresi daha da kısaltılır. Yapılacak olan ses tanıma ile iletişim süreci hızlıca tamamlanacaktır.

Bunları da beğenebilirsin
Cevap bırakın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

Bu web sitesi deneyiminizi geliştirmek için çerezleri kullanır. Bununla iyi olduğunuzu varsayacağız, ancak isterseniz vazgeçebilirsiniz. Kabul etmek Mesajları Oku

Gizlilik ve Çerez Politikası