ING Bank Müşteri Hizmetlerine Direk Bağlanma

0

Ülkemizdeki özel bankalardan biri olan ING Bank bankacılık işlemlerinin sorunsuz ve hızlı şekilde yürütülebilmesi için sayısı hizmete sahiptir. Bunlardan biri de telefon bankacılığı olup müşteri temsilcisi aracılığıyla işlemlerin daha kısa süre içerisinde sonuçlanması sağlanır. Ancak bazen yoğunluktan dolayı müşteri hizmetleri aramalarında bekleme süresi uzun olmaktadır. Bunu önlemek adına ING Bank müşteri hizmetlerine direk bağlanma yöntemleri kullanılabilir.

ING Bank müşteri hizmetlerine erişim için 0850 222 0 600 numarasını aramak gerekir. Bu numara üzerinden yapılan tüm işlemler yüksek koruma tedbirleri çerçevesinde gerçekleşmekte ve görüşmeler kayıt altına alınmaktadır. Kullanıcı kodu ile işlem yapmak bu tedbirlerden biri olup kodu/şifresi olmayan kullanıcıları ilgili numarayı aradıktan sonra 1 ve 3 tuşlamalarını yapmalıdır. Böylece müşteri temsilcisine bağlanmak daha hızlı olacaktır.

ING Bank Müşteri Hizmetlerine Nasıl Bağlanılır?

ING Bank müşteri hizmetlerine bağlanmak için saat sınırı olmayıp 7 gün 24 saat boyunca iletişim sağlanabilir. Bunun için 0850 222 0 600 numarası arandıktan sonra kullanıcılar TC kimlik numarası, kredi kartı ya da banka kartı şifresi girerek müşteri temsilcisiyle iletişim kurabilirler.

Eğer kurumsal işlemler için müşteri hizmetlerine ulaşılacaksa bu durumda 0850 222 0 464 numarası aranmalıdır. Bu numara kart işlemleri ya da bireysel işlemler için olmayıp yalnızca kurumsal müşterilere özel hizmet vermektedir. Yapılan bu aramalar için herhangi bir ücret ödenmemekte olup tüm aramalarda operatör tarifeleri kullanılmaktadır.

ING Bank Müşteri Hizmetleri İle Hangi İşlemler Yapılabilir?

ING Bank müşteri hizmetlerinden yapılacak işlemler bireysel ve kurumsal işlemler olarak ikiye ayrılır. Bireysel işlemler içerisinde hesap bilgileri, turuncu hesap açılış, kullanıcı işlemleri, para transferleri, sanal kart işlemler, kredi kartı bilgileri, nakit kart işlemleri, ödemeler, yatırım, krediler gibi işlemler yer almaktadır.

Kurumsal müşteri hizmetleri işlemleri arasında ise kullanıcı bilgileri, hesaplar, kredi kartları, çapraz kur işlemleri, para transferleri gibi seçenekler mevcuttur. Bunların her biri için ilgili müşteri numarasını aramak yeterlidir. Yaşanan yoğunluktan etkilenmemek ve müşteri temsilcisine hızlı bağlanmak adına genellikle sabah saatleri daha fazla tercih edilmektedir.

Bunları da beğenebilirsin
Cevap bırakın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

Bu web sitesi deneyiminizi geliştirmek için çerezleri kullanır. Bununla iyi olduğunuzu varsayacağız, ancak isterseniz vazgeçebilirsiniz. Kabul etmek Mesajları Oku

Gizlilik ve Çerez Politikası