Netflix benzeri hizmet sunacak olan Nissan Switch abonelik sistemi her gün yeni bir araba sürmek isteyenler için planlandı. Japon devi Nissan, iki farklı planla sürücülere yeni bir deneyim yaşatmayı hedefliyor.
Dijital hizmetlerden esinlenerek hazırlanan plan, “Select” ve “Premium” olarak iki farklı şekilde tasarlandı. Dijitalleşme çağında müşteri beklentilerinin yönüne uygun olarak hizmet çeşitliliğini geliştiren marka, otomobil dünyasında hiç denenmemiş bir yeniliğin altına imzasını atıyor.
Sürücülerin aylık abonelik yaptırarak her gün diledikleri farklı bir aracı kullanmasına imkan veren sistem, dijital hizmet platformlarından esinlenerek hazırlanmış. Abonelik sistemleriyle benzer özellikler gösteren uygulama ilk olarak Amerika Birleşik Devletleri’nin Houston eyaletinde kullanıma açılacak.
Select üyelik için 699 Dolar ve Premium üyelik için 899 Dolar ödeyecek olan üyeler, sisteme kayıt olarak araba seçimi yapabilecek. Abonelik planları arasında geçiş yapılabilecek olan sisteme ilk defa kayıt olacaklar giriş ücreti olarak 495 Dolar ödeyecek. Select Planında Bulunan Araçlar; Altima Sedan ve Rogue Crossover olurken Premium Planında Bulunan Araçlar; Maxima Sedan ve Armada SUV olarak sayılabilir.
Abonelik Sistemine Ait Özellikler Nelerdir?
Abonelik sistemine dâhil olan sürücüler her gün sınırsız sayıda yeni araçta sürüş deneyimi yaşayabilecek. Temizlik hizmetinden araç bakımına, sigortadan yol yardımına kadar farklı hizmetlerin dâhil olduğu planlar, Nissan Switch abonelerinin tercihine sunuluyor.
Seçilen aracın belirtilen adrese teslim edilmesiyle başlayan hizmetler, sürenin sonunda iade işlemleriyle son buluyor. Çağın ihtiyacı olarak düşünülen abonelik sistemi daha önceden Audi, Mercedes-Benz ve Lexus markalarında da sürücü beğenisine sunulmuş. Los Angeles merkezli elektrikli otomobil girişimcisi olan Canoo’nun da kısa süre içerisinde yeni bir abonelik sistemiyle sürücü tercihleri üzerinde etkili olması bekleniyor.