TEB Müşteri Hizmetlerine Direk Bağlanma

0

1927 yılından bu yana bankacılık faaliyetlerini yürüten Türk Ekonomi Bankası ürün ve hizmetlerini gün geçtikçe daha geniş bir müşteri kitlesine ulaştırmaktadır. Bunu başarmak adına iletişim kanallarını her zaman aktif tutan banka özellikle müşteri hizmetleri ile kullanıcı deneyiminin ve memnuniyetinin daima yüksek olmasını sağlamaktadır.

TEB kullanıcılarının şikayet, öneri ve isteklerini öğrenebilmek adına müşteri hizmetleri üzerinden kesintisizi destek sunmaktadır. Bunun için kullanıcıların 0850 200 0 666 numarasını araması gerekmektedir. Müşteri temsilcisi aracılığıyla çözüm odaklı olarak hizmet veren TEB müşteri hizmetleri önce müşteri anlayışına sahiptir. Bu nedenle yapılan aramalarda genellikle kısa süre içerisinde müşteri temsilcisine bağlanmaktadır. Hiç sıra beklemeden doğrudan müşteri temsilcisine bağlanmak için sesli komut servisi açıldığında “müşteri temsilcisi ile görüşmek istiyorum” talebini iletmek fayda sağlayacaktır.

TEB Müşteri Hizmetlerine Beklemeden Nasıl Bağlanılır?

Hiç vakit kaybetmeden TEB müşteri hizmetlerine direk bağlanmak için doğru tuşlamaların yapılması gerekir. Bunun için ilk olarak 0850 200 0 666 numarası aranır ve ardından 3 tuşuna basılır. Açılan menüde önce 1 tuşlanır ve sesli yanıt sistemi müşteri temsilcisine bağlanmak istiyorsanız 1’i tuşlayın dedikten sonra tekrar 1 tuşlanır. Bu tuşlamaların ardından en hızlı şekilde müşteri temsilcisi ile iletişim kurulabilecektir.

Müşteri temsilcisine öneri ve şikayetlerin yanı sıra itirazlar da iletilmektedir. Bu itirazlar değerlendirildikten sonra kullanıcıya en kısa süre içerisinde geri dönüş yapılmakta, açıklayıcı bilgi verilmektedir.

TEB Müşteri Hizmetleri

Güçlü teknolojik altyapıya sahip olan TEB müşteri temsilcisi ile birçok işlemin bankaya gitmeye gerek kalmadan telefon üzerinden gerçekleştirilebilmesini sağlar. Özellikle kredi kartı başvurusu, havale, eft, kredi başvurusu, kurum ve fatura ödemeleri gibi çok sayıda bankacılık işlemi çağrı merkezinden kolayca halledilebilir. Üstelik bazı düzenlenen kampanyalara göre telefon bankacılığı üzerinden yapılan kredi başvurularında cazip faiz oranı seçenekleri uygulanmaktadır.

Sunulan kampanyalardan yararlanmak ve bankacılık işlemlerini sorunsuz şekilde halletmek için yönlendirmeleri takip etmek gerekir. Buna göre kredi kartı işlemleri için 1, yatırım işlemleri için 3, krediler için 5, güvenlik ve şifre ayarları için 4, ürün ve hizmetler ile ilgili bilgilendirme için 6 tuşlanmalıdır.

Bunları da beğenebilirsin
Cevap bırakın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

Bu web sitesi deneyiminizi geliştirmek için çerezleri kullanır. Bununla iyi olduğunuzu varsayacağız, ancak isterseniz vazgeçebilirsiniz. Kabul etmek Mesajları Oku

Gizlilik ve Çerez Politikası