İş Bankası Müşteri Hizmetlerine Direk Bağlanma

0

İş Bankası müşteri hizmetleri müşteri temsilcisi aracılığıyla ya da telefon tuşlarını kullanarak bireysel ve kurumsal bankacılık işlemlerinin yürütülmesini sağlar. Bu yönüyle dijital bankacılık kanallarından biri olarak da kabul edilen hizmetten yararlanabilmek ve süreci daha hızlı hale getirmek için kullanıcıların sisteme tanıtma yapması gerekir.

Tanıtma işlemi için kullanıcılara üç farklı seçenek sunulmaktadır. Bunların hepsi tuşlama yoluyla yapılmaktadır. Birinci yöntemde kullanıcılar müşteri şifresini, müşteri numarasını ya da ticari şifresi ile telefona gönderilen onay kodunu tuşlarlar. İkinci yöntemde kart şifresi, 16 haneli olan bankamatik kartı numarası ve onay kodu tuşlanır. Üçüncü ve son yöntemde ise kredi kartı numarası ve şifresi ile cep telefonuna iletilen onay kodu girilerek tanıtma işlemi tamamlanır.

İş Bankası Müşteri Hizmetleri İletişim

Bankacılık işlemlerini telefon bankacılığı üzerinden halledebilmek için kullanıcıların 0850 724 0 724 numarasını aramaları gerekir. Yurtdışından yapılacak aramalarda ise +90 850 724 0 724 numarası kullanılır. Bankanın çağrı merkezi iletişimin gerekliliklileri ile ilgili yeterliliğe sahiptir ve bununla ilgili olarak belgelendirilmiştir. Bu sayede müşteri temsilcisi ile yapılacak görüşmelerin standartları her zaman yüksek olacaktır.

İş Bankası müşteri hizmetleri aracılığıyla en sık yapılan işlemler genellikle şifre belirleme ya da şüpheli işlem ve kayıp/çalıntı kart bildirimi olmaktadır. Bu işlemleri en hızlı şekilde yapabilmek adına 0850 724 0 724 numarası arandıktan sonra 1 tuşuna basılır ve doğrudan müşteri temsilcisine bağlanılır. Özellikle şüpheli işlem bildirimlerinde süreç daha hızlı olmaktadır.

İş Bankası Müşteri Temsilcisine Bağlanma

Gün içerisinde herhangi bir saatte İş Bankası müşteri temsilcisine bağlanmak için 444 02 02 numarası aranır ve sesli yanıt sistemine erişilir. Burada yapılacak olan işlem kısa ve net bir şekilde ifade edilir. İlgili menüye aktarım sağlandıktan sonra 0 tuşuna basılır ve bu sayede müşteri temsilci ile iletişim kurulabilir. İşlemlerin daha çabuk gerçekleşmesi adına sesli yanıt sisteminde kart şifresi belirlemek istiyorum, kredi başvurusu yapacağım gibi net ifadeler kullanılmalıdır. Aksi durumda işlem tekrar başa dönecek ve iletişim süresi biraz daha uzayacaktır.

Bunları da beğenebilirsin
Cevap bırakın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

Bu web sitesi deneyiminizi geliştirmek için çerezleri kullanır. Bununla iyi olduğunuzu varsayacağız, ancak isterseniz vazgeçebilirsiniz. Kabul etmek Mesajları Oku

Gizlilik ve Çerez Politikası