Akbank Müşteri Hizmetlerine Direk Bağlanma

0

Şubeye gitmeye gereken kalmadan bankacılık işlemlerinin gerçekleştirilmesini sağlayan Akbank Müşteri hizmetleri ile kolay ve hızlı bir şekilde işlem yapılabilir. Bunun için 0850 222 25 25 ya da 444 25 25 numarasının aranması gerekir. Telefon bankacılığında kullanılan Sesli Yönlendirme teknolojisi sayesinde herhangi bir tuşlama yapmaya gerek kalmadan işlemler gerçekleştirilir. Bu kısımda yapılmak istenen işlemin açık ve anlaşılır şekilde bir iki kelime ile anlatılması yeterli olacaktır.

Kelime ile talimat verildikten sonra müşterilerden TC kimlik numarası, kart numarası ya da müşteri numarası talep edilmektedir. Bunlarla işlem yapabilmek için bireysel bankacılık hizmetleri sözleşmesini imzalamış olmak gerekir. Bu sayede yapılan aramalarda müşteri temsilcisi ile daha hızlı şekilde bağlantı kurulacaktır. Peki Akbank müşteri hizmetlerine direk bağlanma detayları nasıldır? Hep birlikte inceleyelim..

Akbank Müşteri Hizmetlerine Nasıl Bağlanılır?

Akbank telefon bankacılığı olarak hizmet veren müşteri hizmetleri ile yapılan görüşmeler kayıt altına alınmaktadır. Hesap hareketi gerektiren işlemler dışındaki tüm çözümler 7 gün 24 saat boyunca kesintisiz olarak sunulur. Bu amaçlarla 444 25 25 numarası arandığında yapılacak işlemin birkaç kelime ile özetlenmesi istenir. Hesap özetimi öğrenmek istiyorum, şifre değişikliği ve buna benzer açık ifadeler kullanılmalıdır. Aksi durumda süreç tekrar başa dönecektir.

Yapılan aramada telesekreter konuşması başladıktan sonra gelen yönlendirmeden dört tuşuna basıldığında ve ardından sırasıyla 2 ve 0 tuşlaması yapıldığında müşteri temsilcisine direkt bağlanılabilir. Yanlış tuşlama yapmamak adına yönlendirmeler iyi takip edilmelidir.

Akbank Müşteri Hizmetleri İletişim

Akbank müşteri hizmetleri ile iletişim kurma sürecini daha pratik hale getirmek adına hızlı tanıma özelliği kullanılabilir. Buna göre bankada kayıtlı olan cep telefonu numarasına hızlı tanıma özelliği ilave edilir. Bu sayede müşteri hizmetleri her arandığında müşteri temsilcisine bağlanma süreci daha kısa olacaktır. Tanımlama sayesinde TC kimlik numarası, müşteri hizmetleri numarası ya da kart numarası gibi bilgilere ihtiyaç olmadan işlem yapılabilecektir. Hizmet alabilmek için yalnızca kart şifresi kullanımı yeterlidir. Müşteri hizmetlerine bağlanmak için yapılan aramalarda ücretlendirme kullanılan operatör tarafından belirlenen tarifeye göre değişmektedir. Gerçekleştirilecek işlemler için geçerli olan ücret politikası ise ücret ve komisyon bilgileri tablosuna göre uygulanmaktadır. Bu tabloya bankanın internet sitesinden ulaşılabilir.

Bunları da beğenebilirsin
Cevap bırakın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

Bu web sitesi deneyiminizi geliştirmek için çerezleri kullanır. Bununla iyi olduğunuzu varsayacağız, ancak isterseniz vazgeçebilirsiniz. Kabul etmek Mesajları Oku

Gizlilik ve Çerez Politikası