Ziraat Bankası Müşteri Hizmetlerine Direk Bağlanma

0

Ziraat Bankası müşteri iletişim merkezi kullanıcılarına mekana ya da zamana bağlı olmadan bankacılık hizmetlerinden yararlanma fırsatı sunmaktadır. Çok sayıda işlemin 7 gün 24 saat boyunca telefondan yapılmasını sağlayan bu hizmet için talep her zaman fazladır. Bu nedenle oluşan yoğunluktan etkilenmemek adına Ziraat Bankası müşteri hizmetlerine direk bağlanma yöntemleri araştırılmaktadır.

Müşteri hizmetleri aracılığıyla finansal işlem yapabilmek için banka müşterisi olma koşulu vardır. Bunun için müşterilere en yakın Ziraat Bankası üzerinden şifre verilmektedir. Bu şifre ile müşteri temsilcisine bağlanmak daha hızlı olmaktadır. İşlem yapmak için 0850 220 00 00 numarasına sahip olan müşteri hizmetlerini aramak gerekmektedir.

Ziraat Bankası Müşteri Hizmetlerine Nasıl Bağlanılır?

Bankacılık ürünleri ile ilgili bilgi alma ve işlem yapma olanağı sunan Ziraat Bankası müşteri hizmetleri üzerinde başvuru işlemleri, bankkart ürün özellikleri dinleme, ana menüye dönme ve müşteri temsilcisine bağlanma gibi kategoriler yer almaktadır.

Müşteri temsilcisine bağlanmak için 0850 222 00 00 ya da 444 00 00 araması yapıldıktan sonra 0 tuşuna basılması gerekir. Ana menüye dönmek için 9, bir üst menüye geçmek için 8 gibi tuşlamalar yapılır. Tüm bu işlemleri yapabilmek için telefon bankacılığı şifresi alınmalıdır. Bu şifre Ziraat Bankası internet şubesi ya da fiziksel şube üzerinden verilmektedir. Alınan şifre ile zaman sınırlaması olmadan işlemler gerçekleştirilir.

Ziraat Bankası Müşteri İletişim Merkezi

İstenilen yerde ve zamanda ulaşılabilen Ziraat Bankası müşteri iletişim merkezi ile yatırım işlemleri, OGS ve HGS işlemleri, ödemeler, şifre belirleme ve değiştirme, internet bankacılığı destek hizmetleri, bilgi alma, başvuru ve başvuru sonucunu takip etme gibi çok sayıda işlem yapılabilir. Buradan gerçekleşecek işlemler için günlük finansal limit bulunmaktadır. Örneğin hesaplar arası havale yapılacağında aylık limit 100.000 TL olarak belirlenmiştir.

Müşteri iletişim merkezine yurtdışından direk bağlanmak için +90 850 220 00 00 numarasını aramaları gerekir. Bu numara üzerinden yapılan işlemlere ait dekont bilgilerine müşteri temsilcisi aracılığıyla ulaşılabilir. Eğer yoğunluk yoksa doğrudan müşteri temsilcisine ulaşmak mümkün olacaktır. Bekleme olduğunda ise sesli yanıt sisteminden sırasıyla 1, 7 ve 0 tuşlamalarını yapmak temsilciye daha hızlı şekilde bağlanmayı sağlayacaktır.

Bunları da beğenebilirsin
Cevap bırakın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

Bu web sitesi deneyiminizi geliştirmek için çerezleri kullanır. Bununla iyi olduğunuzu varsayacağız, ancak isterseniz vazgeçebilirsiniz. Kabul etmek Mesajları Oku

Gizlilik ve Çerez Politikası