Garanti Bankası Müşteri Hizmetlerine Direk Bağlanma

0

7 gün 24 saat boyunca ulaşılabilir durumda olan Garanti Bankası müşteri iletişim merkezi bankacılık hizmetlerinin telefon aracılığıyla alınabilmesini sağlar. Bu hizmetten yararlanabilmek için 444 0 333 numarasının aranması gerekir. Sesli yönlendirme özelliğinin olması sayesinde sistemden kolayca işlem yapabilmek mümkündür. Bu sayede herhangi bir tuşa basarak yönlendirme menüsü kullanma zorunluluğu yoktur.

Müşteri hizmetlerine direkt bağlanmak için Garanti BBVA mobil kullanıcısı olmak ve müşteri iletişim merkezinden sesle doğrulama tanımlamak avantaj sağlayacaktır. Bu sayede kullanıcıya ilave güvenlik soruları sorulmayacak ve işlem daha hızlı şekilde tamamlanacaktır. Bundan yararlanmak isteyenlerin müşteri temsilcisi ile görüşmeleri sırasında metne bağlı kalmaksızın doğal ses tonları esas alınmaktadır.

Garanti BBVA Müşteri Hizmetlerine Direkt Nasıl Bağlanılır?

Garanti Bankası müşteri hizmetlerine doğrudan bağlanmak için sesli yanıt sistemi kullanılabilir. 444 0 333 numarası aranıp karşılama mesajının ardından gelen sesli yanıt kısmına “müşteri temsilcisine bağlanmak istiyorum” diye net bir şekilde söylendiğinde süreç daha hızlı şekilde ilerleyecektir. Bu kısımda bağlanma sebebi sorulacak ve buna yapılmak istenen işlem söylendikten sonra müşteri temsilcisine yönlendirme yapılacaktır.

Garanti Bankası tarafından kullanılan müşteri hizmetleri gelişmiş özelliklere sahip olması sebebiyle kullanıcıların bekleme süresi giderek azalmaktadır. Özellikle sisteme ilave edilen sesle doğrulama özelliği, self servis şifre alma, self servis limit artırım gibi hizmetler müşteri temsilcilerinin yükünü hafifletmektedir. Bu sayede müşteri temsilcisine daha hızlı şekilde ulaşabilmek mümkün olmaktadır.

Garanti Bankası Müşteri Hizmetlerine Bağlanma Yöntemleri

Sesli yanıt sistemine alternatif olarak tuşlama ile Garanti Bankası müşteri hizmetlerine bağlanmak mümkündür. Bunun için 444 0 333 ya da 0850 222 0 333 numarası aranır. Açılan sistemde sırasıyla 1,3 ve 5 tuşlarına basılarak müşteri temsilcisine ulaşılabilir.

Eğer yurtdışından Garanti BBVA müşteri hizmetlerine bağlanılacaksa +90 212 444 0 333 numarasının aranması gerekir. Müşteri iletişi merkezi üzerinden daha rahat ve kolay işlem yapabilmek için bireysel ve ticari/kurumsal müşteriler şifre alarak bankacılık işlemlerini halledebilir. Bu hizmet kapsamında hesap açılışları, yatırım işlemleri, ödemeler, fatura işlemleri, vergi işlemleri, kart işlemleri, bilgi hizmetleri, döviz alım satım gibi alanlarda çözüm sunulmaktadır.

Bunları da beğenebilirsin
Cevap bırakın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

Bu web sitesi deneyiminizi geliştirmek için çerezleri kullanır. Bununla iyi olduğunuzu varsayacağız, ancak isterseniz vazgeçebilirsiniz. Kabul etmek Mesajları Oku

Gizlilik ve Çerez Politikası