Geçtiğimiz yıllar da Volvo modellerinin performanslarını arttırmak için çalışmalar yürüten, son zamanlarda da elektrikli otomobiller üzerinde çalışan Polestar, ilk showroom’unu 2019 yılı içerisinde açacağını duyurdu. Merkezi İsveç’te bulunan şirket aslında Volvo’nun bir alt kuruluşu. Yeni marka müşterilerinin otomobillerini kişiselleştirmeleri adına da dijital ortam çalışmaları da yürütüyor.
Dijitalleşme süreci henüz devam eden sanal showroom’dan önce marka Norveç’te alışagelmiş ilk showroom’u ile kapılarını müşterilere açacak. 2019 yılının ortalarında açılması beklenen ilk bayinin ardından şirketin ikinci hedefi Norveç’in başkenti Oslo bayi sayısını 60’a çıkartmak. Peki neden Oslo dediğinizi duyar gibiyiz. Oslo, elektrikli otomobil pazarın da çok ciddi ve önemli bir konumda olduğu için şirketin ilk hamlesi buradan geliyor.
Şirket CEO’su Thomas Ingenlath’da yaptığı açıklama da; ”Yeni markamız Polestar ile satın alma ve müşteri ilişkileri otomotiv sektörü için tekrar tanımlanacak. Polestar Space verdiğimiz ilk bayilerimiz, bizi müşterilerimiz ile fiziksel anlamda karşılaştıracak olan ilk adımımız. Norveç, elektrikli otomobil kullanımının yoğun olduğu bir pazar. İlk bayimizi Norveç’te açmamızın temel nedeni de budur.” ifadelerine yer verdi.
Markanın kurulacak olan bayileri müşterilerin markaları ilk tanıyacağı yer olacak. Müşteriler bu showroom’lar da markayı ve araçları tanırken test sürüşlerine de çıkabilecekler. Marka özellikle açılacak olan bayilerin ”satın alma sürecini yeniden tanımlayacağının” altını özellikle çiziyor. Şirketin Care by Volvo tarzı bir de abonelik sistemi de yer alacak. Müşteriler bu sistem sayesin de araç sigortaları dahil tüm işleri tek kalemde görüp yönetebilecek.